Tuesday, May 26, 2009

the competition..

lame giler tak tulis kat blog.. bz sangat2.. rase cam nak patah tulang2 sume.. nasib baik tak patah lagi..lately ade satu perlumbaan yang aku perlu menang.. bile pikir balik, perlu menang atau ego aku yang tinggi ni yang taknak mengalah dgn dia.. aku tak pasti.. tapi tetap aku nak lawan gak..tak pernah terlintas nak jadikan dia competitor aku.. dia bukan sepatutnye jadi lawan.. kite patut berpakat dalam hal ni.. tapi tiba2 dia jadi lawan aku.. indirectly dia dah declare war.. aku tak tau nak buat ape.. nak decide ape.. tapi aku pasti satu perkara.. tuhan dah tentukan sape pemenang perlumbaan ni.. kalau aku kalah aku terima.. walaupun seboleh-bolehnye aku nak menang.. lebih2 lagi biler lawan aku ialah dia.. takde senjata untuk aku lawan dia.. yang ade cuma diri sendiri.. i just be my self n try my best to win the competiton.. as a risk taker im willing to compete.. tapi biler pikir balik, rase cam takde chance nak menang..whatever it is.. im ready to war.. n im gonna win it!!.. wish me luck..

##im out##

1 comment: